دکتر سرلک در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک ریاست دانشگاه پیام نور به تیم ملی فوتسال بانوان
متن این پیام بدین شرح است:
ورزش موجب نشاط و شادمانی بین جوانان و دانشجویان می شود و ایران اسلامی و بانوان عزیز این مرز و بوم بار دیگر ثابت کردند که حجاب نه تنها مانعی برای فعالیت ورزشی نیست بلکه با رعایت اصول و موازین شرعی و اسلامی می توان به مقام قهرمانی نیز دست یافت.
این اولین بار است که درطول تاریخ ورزش، بانوان ایران توانستند در یک رشته گروهی به قهرمانی آسیا دست یابند و خوشبختانه دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور سهم بسزایی در این قهرمانی ایفا نموده و دانشجویان دانشگاه پیام نور این بار در عرصه ورزش بانوان خوش درخشیدند و پرچم کشور عزیزمان ایران را بر فراز قله های قهرمانی به احتزاز درآوردند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، این شاهکار و قهرمانی مقتدارنه تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را به اعضای این تیم به ویژه خانم فرشته کریمی دانشجوی دانشگاه پیام نور که به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا معرفی شد، تبریک عرض می نمایم.
بدون شک قهرمانی بانوان فوتسالیست ایران در آسیا که برای نخستین بار به دست آمد، نشان از توانایی بالای بانوان ایرانی است ، امید است بسترهای پیشرفت و تعالی بانوان توانمند ایران زمین بیش از پیش در تمامی عرصه ها فراهم گردد تا شاهد شکوفایی و بالندگی بیشتر ایشان باشیم.