برگزاری دومین جشنواره سراسری فناوری نانوی دانشگاه پیام نور در کرمان

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان از برگزاری دومین جشنواره سراسری فناوری نانو در این دانشگاه خبر داد.
حسین رشیدی نژاد گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در استان کرمان و پیگیری همکاران دانشگاه مقرر شد این جشنواره به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمان در 16 و 17 اسفند ماه برگزار شود.
وی افزود: اکنون در مراحل اولیه این جشنواره هستیم و قرار است ستاد برگزاری این جشنواره در این هفته تشکیل شود.
وی اظهار کرد: در این ستاد اهم فعالیت های جشنواره همچون برپایی نمایشگاه و عرضه توانمندی های دانشجویان، امکان بازدید شرکت ها و سرمایه گذاران از جشنواره، برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی های مرتبط مورد بررسی قرار می گیرد.
دبیر دومین جشنواره سراسری فناوری نانو دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در چند روز آینده پوستر این جشنواره آماده می شود گفت: هدف اصلی این جشنواره ترغیب دانشجویان به سمت فناوری نانو می باشد.
وی ادامه داد: فناوری نانو یک فناوری جدید و بروز است و از آنجایی که استاندار فرهیخته کرمان همت خود را بر توسعه استان گمارده، برگزاری این جشنواره قطعا می تواند در رشد و بالندگی و توسعه استان و کشور تاثیر گذار باشد.
رشیدی نژاد گفت: دانشگاه پیام نور استان کرمان در زمینه نانو، اساتید توانمند و مستعدی دارد که توانسته اند کتب، مقالات و پژوهش های مختلفی در این زمینه ارائه دهند.
وی تاکید کرد: با توجه به حضور چنین اساتیدی در دانشگاه پیام نور استان کرمان، دانشجویان نیز در زمینه نانو حرکت و پیشرفت خوبی داشته اند.
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان خاطر نشان کرد: دانشجویان استان کرمان در اولین دوره مسابقات فناوری نانو که در استان مازندران برگزار شد خوش درخشیدند.