برگزاری آزمونهای متمرکز از نقاط قوت این دانشگاه است

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور در بازدید از مرکز آزمون :

دکتر اکبری قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور در بازدید از مرکز آزمون و بانک سوال با اشاره به برگزاری آزمونهای متمرکز گفت: یکی از نقاط قوت دانشگاه پیام نور در برگزاری آزمونهای متمرکز و همزمان در سراسر کشور است که این مهم باید به خوبی برجسته شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور دکتر اکبری گفت: معاونت آموزش ،سنجش و تحصیلات تکمیلی با برگزاری کلاسهای ضمن خدمت برای اساتید ، در خصوص طراحی سوالات و نحوه آزمون سازی با ارتقاء سطح دانش ایشان زمینه برگزاری آزمون بهینه تر را فراهم نمایند.
وی با تاکید به تناسب بین تعداد واحد های درسی با منابع آزمون گفت: باید در راستای برگزاری الکترونیکی تمام آزمونهای دانشگاه پیام نور که همه صرفه جویی هزینه ها و بالا بردن رضایت مندی دانشجویان را در بر دارد ،گام برداریم .
قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور نیز بر آرامش محیط کار همکاران تاکید کرد تا بتوانند با خیال آسوده به فعالیت خود بپردازند.
دکتر اکبری بر استفاده حداکثری از ظرفیت فناوری اطلاعات در همه جوانب دانشگاه تاکید کرد و افزود: مرکز آزمون با توجه به اهمیت کاری که دارد باید در زمینه استفاده از فناوری های نوین پیشرو باشد و این امر با توجه به زیر ساخت دانشگاه در سراسر کشور دست یافتنی است.
دکتر جمالزاده معاون آموزش ، سنجش و تحصیلات تکمیلی و دکتر ابراهیمی رئیس مرکز آزمون در ابتدای این بازدید توضیحاتی در خصوص بخش های مختلف وف نحوه ارسال سوال و شیوه برگزاری آزمون ارائه کردند و همکاران مرکز آزمون و بانک سوال نیز به بیان مسائل و مشکلات موجود در آن حوزه پرداختند.