دانشگاه پیام نور در اعتلای سطح علمی و فرهنگی کشور پیشتاز است

دکتر کریمی:

دانشگاه پیام نور در اعتلای سطح علمی و فرهنگی کشور پیشتاز است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در جمع اعضای هیئت علمی این دانشگاه و در اولین نشست هم اندیشی اساتید پیام نور استان البرز که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز کرج برگزار شد اظهار داشت:طبق تعاریف سازمانهای جهانی و به خصوص یونسکو دانشگاهها سه وظیفه اصلی دارند که شامل، ارتقاء و افزایش دانش بشری ، تربیت نیروهای متخصص ، ارتقاء سطح علمی و فرهنگی می باشد که از این میان دانشگاه پیام نور بنا به نوع رسالت و خصوصیاتش در بعد سوم و همسو با شعار “آموزش برای همه،همه جا و وهمه وقت” فعالیت گسترده تری دارد.
مشاور ریاست دانشگاه پیام نور تصریح کرد:دانشگاه پیام نور به دلیل ویژگیهای خاص و منحصر به فردش در کنار افزایش کیفیت آموزش محتوا محور،تحصیل و شرایط ادامه آنرا برای همه اقشار جامعه تسهیل نموده است که این بزرگترین گام در انجام وظیفه سوم دانشگاهها یعنی”اعتلا و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی” کشور محسوب میشود.
عضو کارگروه تحول بنیادی دانشگاه افزود:تغییر رویکردو شیوه های سنتی با توجه به تواناییهای علمی و دانش فعلی در حیطه آموزش به سمت “شیوه آموزش ترکیبی(حضوری و نیمه حضوری که شامل آموزشهای مجازی،الکترونیکی و .. است) لازم و ضروریست.
وی اذعان داشت: آموزش پویا و به روز درکنار پژوهش معنادار و کامل می گردد.
دکتر کریمی در پایان گفت: تبادل نظر با اساتید و جذب و بهره گیری از ایده های برتر و ناب در دستور کار هیات رئیسه دانشگاه قرار دارد،به سخنان خود پایان داد.