اختتامیه دومین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آبادبرگزارشد ؛

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سید سعید آیت؛ رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد در مراسم اختتامیه همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، برگزاری این همایش را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در همایش امسال توانستیم نمایه‌های خوبی برای همایش دریافت کنیم که خود نشان از رشد، بالندگی و توانمندی‌های دانشگاه دارد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد با تأکید بر اینکه اگر به جوانان اعتماد کنیم نتیجه درستی می‌گیریم، تصریح کرد: اگر به جوانان اهمیت بدهیم و اعتماد کنیم همان‌گونه که در دفاع مقدس و سایر میدان‌ها علمی، فرهنگی و اجتماعی نشان دادند، نتیجه خوبی می‌گیریم. 

آیت در ادامه به بیان ویژگی‌های دومین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: برگزاری شش کارگاه آموزشی، علمی و پژوهشی در ارتباط با دانشگاه و صنعت و نمایشگاه‌های جانبی دانش‌بنیان در راستای کارآفرینی از توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویان پیام نور از جمله ویژگی‌های این همایش بود.

 

وی افزود: این همایش در محورهای نرم‌افزار و علوم کامپیوتر، سخت‌افزار و شبکه، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد تصریح کرد: تمامی مراحل دومین همایش کامپیوتر اعم از طراحی پوسترها، ساخت نشان‌واره‌ها و اجرای آن توسط گروه‌های دانشجویی و جوانان این دانشگاه انجام شد.

 

آیت در پایان تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش را 200 مقاله عنوان کرد و افزود: ازاین تعداد 70 مقاله،  که به‌صورت سخنرانی و پوستر در همایش ارائه شد