اولین دوره مسابقات پرس سینه دانشجویان دانشگاه‌های تهران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سرپرست انجمن ورزش های قدرتی وزارت علوم و تحقیقات ضمن تشکر از دکتر محمد پورکیانی، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم به راه اندازی این انجمن در دانشگاه اشاره کرد و گفت: نگاه ورزش در دانشگاه نباید تنها به بعد قهرمانی باشد بلکه ما باید برای طیف گسترده ای از دانشجویان نیز برنامه داشته باشیم. نگاه سلامت محوری ورزش را نیز دنبال کنیم و از طریق برگزاری مسابقاتی که بتواند میزان مشارکت دانشجویان را بالا ببرد می توانیم به این مهم دست یابیم

دکتر عبدالمهدی نصیرزاده افزود: مسابقات در دو رده سنی جوانان ۱۹ تا ۲۳ سال و در رده پیشکسوتان ۲۳ تا ۴۰ سال ودرهشت وزن ۵۹، ۶۶، ۷۴، ۸۳، ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰- و ۱۲۰+ برگزار خواهد شد.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در ادامه خاطر نشان ساخت: با توجه به رویکرد همگانی بودن، حضور چند تیم از هر دانشگاه و حضور چند ورزشکار در یک وزن از هر دانشگاه بلامانع خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که چه دانشگاه هایی در این مسابقات می توانند شرکت کنند عنوان کرد: همه دانشگاه‌های استان تهران شامل آزاد، پیام نور، جامع علمی کاربردی، وزارت بهداشت و وزارت علوم می توانند دراین مسابقات حضور داشته باشند.