امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و فدراسیون ورزش همگانی

دکتر رستمی ابوسعیدی: بسط و توسعه ورزش همگانی در دستور کار قرار دارد

دکتر رستمی ابوسعیدی با عنوان اینکه بسط و توسعه ورزش همگانی در دانشگاه پیام نور در دستور کار قرار دارد، گفت: بنا به توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر لزوم ایجاد جامعه سالم و پویا، تمام تلاش خود را درخصوص نهادینه کردن ورزش همگانی در بین جامعه دانشگاهی به کار خواهیم گرفت.
رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و فدراسیون ورزش همگانی افزود: دانشگاه پیام نور با پوشش دهی قریب 700 هزار دانشجو، می تواند زمینه ساز فعالیت های ورزشی از بعد همگانی و قهرمانی باشد.
وی با عنوان اینکه موفقیت تیم های مختلف ورزشی دانشگاه در ماه های گذشته موید فعالیت ما در حوزه ورزش و سلامت است، تصریح کرد: با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، این دانشگاه آمادگی دارد که امکانات لازم را برای اجرای برنامه های مشترک در اختیار فدراسیون ورزش همگانی قرار دهد.
دکتر رستمی ابوسعیدی بر انجام کار تحقیقاتی مشترک در زمینه روانشناسی سلامت تاکید کرد و گفت: برای تحقق سلامت نسل جوان، بسط و توسعه ورزش همگانی باید به صورت یک اقدام فرهنگی در دستور کار محیط های دانشجویی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی در دانشگاه ها اقدامی ارزشمند است و دانشگاه پیام نور با وجود اعضای هیات علمی توانمند در رشته تربیت بدنی می تواند گامی موثر در این راستا بردارد.
وی ، برنامه ریزی و اجرای کار تحقیقاتی مشترک را برای ترغیب دانشجویان به ورزش و کاهش تنش های فردی و اجتماعی موثر دانست و بر راه اندازی انجمن ورزش همگانی در دانشگاه پیام نور تاکید کرد.
مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش همگانی نیز آمادگی فدراسیون را برای اجرای برنامه های مشترک ویژه دانشجویان اعلام کرد و گفت: دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل بالایی در تربیت نیروهای متخصص است و این فدراسیون آمادگی دارد که با اجرای دوره های آموزشی خاص، به دانشجویان این دانشگاه کارت مربی گری اهدا نماید.
وی افزود: فدراسیون ورزش همگانی از برنامه هایی که بتواند دانشجویان را به فعالیت بدنی ترغیب نماید، حمایت می کند.
شایان ذکر است، تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و فدراسیون ورزش همگانی با هدف توسعه ورزش همگانی در دانشگاه پیام نور و سلامت نسل جوان امضا شد.