سامانه سیستم مدیریت ارتباط هوشمند (CRM) راه اندازی شد.
|
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از راه اندازی آزمایشی سامانه سیستم مدیریت ارتباط هوشمند (CRM) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر جمشیدی با اعلام این خبر، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال ” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” و در راستای سیاست های دانشگاه پیام نور، سامانه سیستم مدیریت ارتباط هوشمند (CRM) در دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق راه اندازی شده است.
وی افزود: این سیستم در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور پاسخگویی بهتر و سریع تر به درخواست ها که بعضا مستلزم صرف وقت و مراجعه حضوری دانشجویان و ارباب رجوع است، راه اندازی شد.
دکتر جمشیدی درباره ویژگی این سیستم اظهار داشت: این سیستم یک پلتفرم است که برای پردازش و مدیریت درخواست ها پیاده سازی شد. کانال های ارتباطی، از این روش های عملیاتی به عنوان مراکز ارتباط و تماس استفاده میکنند. نرم افزار CRM در این مراکز نصب می شود و به تماس گیرنده کمک می کند تا به صورت صحیح و مستقیم به فرد مورد نیاز در سازمان متصل شوند.
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: با راه اندازی این سامانه، شماره تلفن های دانشگاه به صورت روتاری شامل 30 خط تعریف شده است؛ به گونه ای که دانشجویان و اساتید می توانند با وارد کردن شماره دانشجویی یا کد استادی، به کارشناس مربوط متصل شوند و در تماس های بعدی نیز با وارد کردن کد پیگیری، درخواست خود را پیگیری کنند. در این سیستم با ضبط مکالمات، مدت زمان و سایر مولفه ای تماس ها بر چگونگی پاسخگویی به تماس ها نظارت کامل خواهد شد و رضایت یا نارضایتی از ارائه هر خدمت و پاسخگویی به درخواست با بررسی مستندات قابل پیگیری است و تماسی بدون پاسخگویی باقی نخواهد ماند.
دکتر جمشیدی در پایان اظهار داشت: این سیستم پس از بررسی های لازم و اجرا در مرکز تهران شرق، در سایر مراکز دانشگاه پیام نور استان تهران نیز راه اندازی خواهد شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر جمشیدی با اعلام این خبر، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال ” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” و در راستای سیاست های دانشگاه پیام نور، سامانه سیستم مدیریت ارتباط هوشمند (CRM) در دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق راه اندازی شده است.
وی افزود: این سیستم در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور پاسخگویی بهتر و سریع تر به درخواست ها که بعضا مستلزم صرف وقت و مراجعه حضوری دانشجویان و ارباب رجوع است، راه اندازی شد.
دکتر جمشیدی درباره ویژگی این سیستم اظهار داشت: این سیستم یک پلتفرم است که برای پردازش و مدیریت درخواست ها پیاده سازی شد. کانال های ارتباطی، از این روش های عملیاتی به عنوان مراکز ارتباط و تماس استفاده میکنند. نرم افزار CRM در این مراکز نصب می شود و به تماس گیرنده کمک می کند تا به صورت صحیح و مستقیم به فرد مورد نیاز در سازمان متصل شوند.
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: با راه اندازی این سامانه، شماره تلفن های دانشگاه به صورت روتاری شامل 30 خط تعریف شده است؛ به گونه ای که دانشجویان و اساتید می توانند با وارد کردن شماره دانشجویی یا کد استادی، به کارشناس مربوط متصل شوند و در تماس های بعدی نیز با وارد کردن کد پیگیری، درخواست خود را پیگیری کنند. در این سیستم با ضبط مکالمات، مدت زمان و سایر مولفه ای تماس ها بر چگونگی پاسخگویی به تماس ها نظارت کامل خواهد شد و رضایت یا نارضایتی از ارائه هر خدمت و پاسخگویی به درخواست با بررسی مستندات قابل پیگیری است و تماسی بدون پاسخگویی باقی نخواهد ماند.
دکتر جمشیدی در پایان اظهار داشت: این سیستم پس از بررسی های لازم و اجرا در مرکز تهران شرق، در سایر مراکز دانشگاه پیام نور استان تهران نیز راه اندازی خواهد شد