نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان نودنه

»»بنابراعلام پیام نور  آزمون های پایان ترم تابستان جاری در دوقالب امتحانات “دروس خودخوان” و امتحانات “دروس دارای استاد” برگزار خواهد شد.
»»آزمون های دروس خودخوان به صورت متمرکز و از طریق مرکز سنجش و آزمون دانشگاه مطابق با تقویم آموزشی و برنامه امتحانی اعلام شده در این دوره برگزار می شود.برای شرکت در این آزمون ها دانشجو یان باید از طریق سامانه مرکز سنجش و آزمون دقیقا در ساعت تعیین شده در امتحان مرتبط شرکت کنند، راهنمای استفاده از این سامانه، آدرس درگاه های ورود به آزمون برای دانشجویان و تمامی اطلاعیه های به روز در تارنمای http://azmoon.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می شود.
⭕️دانشجویانی که امکان استفاده از ابرازهای هوشمند مورد نیاز را ندارند، لازم است روز قبل آزمون موضوع را به مرکز یا واحد محل تحصیل خود اعلام کنند.امتحانات این دسته از دانشجویان توسط  مرکز یا واحد تحصیل انجام می شود و مراکز و واحدهای مربوطه موظف هستند، تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

»»همچنین ارزشیابی دروس عادی یا دروس دارای استاد طبق دستورالعمل نیمسال دوم نودوهشت نودونه و به صورت غیرحضوری توسط استانها برگزار می شود.
⭕️دروسی که در یک منطقه به شکل خودخوان ارائه شده ممکن است در منطقه دیگری به صورت عادی و غیرخودخوان ارائه شده باشد، لذا برگزاری آزمون یک درس در یک منطقه ممکن است توسط مرکز آزمون انجام شود و ازمون همان درس در منطقه دیگری به شیوه ارزشیابی دروس عادی برگزار شود.