نحوه گزارش اعلام اشکال در سوالات امتحانی:

نحوه گزارش اعلام اشکال در سوالات امتحانی

✳️اگر در امتحانات پایان ترم با سوالاتی مواجه شدید که دچار ایراد بود می توانید موضوع را از طریق کاربری خود در سیستم گلستان به دانشگاه اطلاع دهید تا بررسی شود.

✅بدین منظور در سیستم گلستان مراحل زیر را طی نمایید:

❇️ از منوی(( آموزش)) گزینه ((مشاهده نتایج آزمون)) را انتخاب نمایید.

✳️ بر روی گزینه ((اعلام اشکال)) که در گوشه بالای سمت چپ صفحه می باشد کلیک نمایید.

✅ از منوی ((شماره و گروه درس)) درس مورد نظر و کد سری آن را انتخاب کنید.

❇️بر روی گزینه جستجو در پایین صفحه کلیک نمایید.

✳️سپس نوع سوال (تستی یا تشریحی) را مشخص کرده و ایراد مربوط به سوال را ثبت نمایید.

⭕️اگر امتحان شما بیش از اندازه سخت بوده یا سوالات آن خارج از منبع امتحانی بوده می توانید موضوع را از همین بخش گزارش دهید.

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *