بنای کار در دانشگاه ، استفاده از خرد جمعی است

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر داوریار رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در نخستین جلسه هم اندیشی آموزشی، فرهنگی اعضای هیئت علمی استان گفت: مبنای کار ما در اداره دانشگاه بر اساس قانون و شفافیت و استفاده از خرد جمعی است.
داوریار افزود: با توجه به اینکه این نخستین جلسه هم اندیشی آموزشی، فرهنگی استان است قصد داریم از نقطه نظرات اعضای هیئت علمی استفاده کرده و آنها را به مرحله اجرا بگذاریم. 
وی تصریح کرد: امانتی که هم اکنون در دست ماست حاصل خون هزاران شهید است و باید شکرگذار این موهبت الهی بوده و با تمام توان و با سرعت در راه خدمتگزاری به میهن اسلامی در زیر سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) خدمت کنیم. 
دکتر داوریار ویژگی خاص برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور را نقطه قوت دانشگاه دانست و اظهار داشت: از آنجائیکه تحصیل در دانشگاه پیام نور محتوا محور می باشد، دانشجویان دانشگاه پیام نور، عموما افرادی تحصیل کرده، نخبه و با سواد هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در این جلسه با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات، از کلیه اعضای هیئت علمی جهت حضور پرشور در این حرکت ملی دعوت به عمل آورد.
دکتر داوریار همچنین در این جلسه تشکیل شورای IT _ ICT ، حمایت از مخترعین و دانشجویان نخبه، حمایت از ایده های نو، توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت، بررسی راه های کسب در آمد، آموزش کوتاه مدت، ارتباط با دانشگاه های دیگر بمنظور تبادل اطلاعات و تجربیات، ایجاد و راه اندازی سیستم ارزشیابی، حمایت از طرح های منطقه ای، استانی، ملی و فرا ملی و اصلاح هرم هیئت علمی را از جمله کارهای انجام شده در این دانشگاه عنوان کرد. 
گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای هیئت علمی استان نقطه نظرات خود را در مورد کلیه مسائل مربوط به دانشگاه مطرح و پیشنهاداتی را ارائه کردند.