دومین جشنواره سراسری ترویج فناوری نانو در دانشگاه پیام نور استان کرمان

از16 لغایت 17 اسفند برگزار میشود ؛

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دومین جشنواره سراسری ترویج فناوری نانو با حضور حدود 100 پژوهشگر برتر در زمینه فناوری نانو در بخشهای مختلف کتاب، مقاله، پایان نامه و ثبت اختراع از 23 استان کشور به مدت دو روز در دانشگاه پیام نور کرمان در حال برگزاری است .
ایجاد‌ گسترش فرهنگ آموزش و ‌تحقیقات‌ علمی‌ در زمینه فناوری نانو ، ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان فعال در حوزه فناوری نانو، بازاریابی برای محصولات مبتکرین و فعالین حوزه نانو، ایجاد انگیزه برای محققین و پژوهشگران دانشگاه با تحقیق، ترویج و تجاری سازی محصولات نانو و تجلیل از برترین آنها، تعامل بیشتر مراکز صنعتی و حوزه های فعال نانو با دانشگاه پیام نور، آشنایی شرکت ها و سازمان ها از تولید نمونه های فناوری نانو دانشگاه پیام نور، اطلاع‌رسانی و بازاریابی محصولات و تجهیزات فناوری نانو نخبگان دانشگاه از اهداف این همایش است.
در این جشنواره کارگاه های آموزشی در زمینه آشنایی با فناوری نانو ، مقدمه ای بر نانو و کاربرد آن در پزشکی، کاربرد نانو ذرات، آشنایی با سر فصل های مسابقات ملی نانو، دستاوردهای جدید نانو بیوتکنولوژی، فناوری نانو در ایران و معرفی خدمات و کارگاه های ستاد توسعه فناوری نانو برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر جوایز اهدا شده به برگزیدگان این جشنواره برای نفرات اول این جشنواره صد درصد ، نفرات دوم هفتاد و پنج درصد و نفرات سوم پنجاه درصد تخفیف شهریه در نظر گرفته شده و  این افراد در لیست نخبگان دانشگاه قرار خواهند گرفت.
همچنین نمایشگاه توانمندیهای دانشگاه پیام نور با بیش از 10 غرفه از دانشگاههای پیام نور کشور و نمایشگاه کتاب با موضوع نانو با گردآوری 200 عنوان از جدید ترین کتابهای چاپ شده با موضوع فناوری نانو در حاشیه این جشنواره افتتاح شد.