برگزیدگان جشنواره سراسری فناوری نانو در لیست نخبگان دانشگاه پیام نور قرار می گیرند

دکتر اورکی در مراسم افتتاح دومین جشنواره سراسری فناوری نانو :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور در دومین جشنواره سراسری ترویج فناوری نانو که در دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد گفت:از ماه ها قبل کارگروهی جهت برگزاری این جشنواره در کرمان تشکیل شد و با زحمات شبانه روزی همکاران مقدمه برگزاری این مراسم فراهم شد.
وی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی تاسیس دانشگاه پیام نور در سال 67 بوده است افزود:
دانشگاه پیام نور کشور با بیش از 500 مرکز و واحد در استان های مختلف و با جمعیتی قریب به 700 هزار دانشجو بستر بسیار خوبی را برای توسعه علمی کشور فراهم نموده است .
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ششمین ابر دانشگاه جهان می باشد، افزود: دانشگاه پیام نور با توجه به اسناد بالا دستی و سیاست مناسب و با کمک دانشجویان به سمتی گام برداشته که صرفا آموزشی نبوده و به سمت نسل سوم دانشگاه ها و دانشگاه های کار آفرین حرکت نماید.
وی با اشاره به جوایز این جشنواره ادامه داد: علاوه بر جوایز اهدا شده به برگزیدگان این جشنواره برای نفرات اول این جشنواره صد درصد ، نفرات دوم هفتاد و پنج درصد و نفرات سوم پنجاه درصد تخفیف شهریه در نظر گرفته شده و همچنین این افراد در لیست نخبگان دانشگاه قرار خواهند گرفت.
در ابتدای این مراسم دکتر رشیدی نژاد رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان و دبیر اجرایی این همایش ضمن قرائت پیام دکتر رستمی ابوسعیدی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور کشور و خیر مقدم به شرکت کنندگان اظهار داشت: این همایش با حضور حدود 100 پژوهشگر برتر در زمینه فناوری نانو در بخشهای مختلف کتاب، مقاله، پایان نامه و ثبت اختراع از 23 استان کشور برگزار شده است.
وی ادامه داد: پنج کارگاه با موضوعات مختلف در حوزه نانو طی دو روز برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
دکتر رشیدی نژاد افزود: نمایشگاه توانمندیهای دانشگاه پیام نور با بیش از 10 غرفه از دانشگاههای پیام نور کشور و نمایشگاه کتاب با موضوع نانو با گردآوری 200 عنوان از جدید ترین کتابهای چاپ شده با موضوع فناوری نانو در حاشیه این جشنواره افتتاح می گردد.
شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این جشنواره برترین آثار در بخشهای کتاب، مقاله، پایان نامه و ثبت اختراع معرفی خواهند شد.