برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

مراسم گرامیداشت هفته معلم و جشن میلاد مبعث حضرت رسول اکرم (ص ) در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر داوریار رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در نشست صمیمی اعضای هیات علمی و اساتید حق التدریس دانشگاه پیام نور استان گفت : باید به دانشجویان که آینده ساز مملکت هستند، انگیزه دهیم .
دکتر داوریار در مراسم گرامیداشت هفته معلم و جشن میلاد مبعث حضرت رسول اکرم (ص ) که در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد و به میزبانی ستاد استان برگزار شد ، در جمع اساتید اعضای هیات علمی و اساتید حق التدریس دانشگاه پیام نور ، ضمن توضیحاتی در خصوص دانشگاه پیام نور که یک دانشگاه دولتی و فرهنگی و ارزشی است ، گفت دانشجویان ما در همه زمینه ها سرآمد هستند . دانشجویان دانشگاه پیام نور با توجه به شرایط تحصیل دانشگاه، آب دیده و با سواد پرورش می یابند و اکثر رتبه های بالای آزمون های وکالت و آزمون های دکتری و ارشد مربوط به دانشجویان پیام نور است. 
دکتر داوریار افزود: ما باید انگیزه را در بین دانشجویانی که با دست های خالی رتبه های بسیار بالارا کسب می کنند، بالا ببریم . امسال دانشگاه پیام نور در راستای سیاست های اعلامی شعارش کیفی سازی دانشگاه است و به اندازه کافی کمیت را گسترش داده ایم و الان زمانی است که در راستای ساماندهی دانشگاه قدم برداریم .
در این جلسه دکتر درینی مدیر حوزه رئیس دانشگاه پیام نور نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و جشن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ، گزارشی از دانشگاه پیام نور ارائه کرد و ضمن اشاره به شعار سال از سوی مقام عظمای ولایت، حرکت دانشگاه به سمت ماموریت گرایی ، کارآفرینی و نوآوری را از اهداف دانشگاه دانست.