دسترسی به تجهیزات آزمایشگاهی از طریق شبکه شاپنا فراهم شد

دکتر کریمی در چهارمین جشنواره نکوداشت هفته پژوهش دانشگاه خبر داد:

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: توجه ویژه به بخش پژوهش و فناوری و بهره مندی حداکثری از شیوه های آموزشی قابل دسترسی علاوه بر شیوه های آموزشی معمول، مهم ترین برنامه دانشگاه پیام نور است.
دکتر کریمی در چهارمین جشنواره نکوداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران فناورانه و مولفان برتر که در سازمان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: شیوه آموزشی در دانشگاه پیام نور ترکیبی و نیمه حضوری است و برخلاف دیگر دانشگاه ها که بر حضور حداکثری تأکید دارند در این دانشگاه اصل بر حضور حداقلی و بهره مندی از شیوه های آموزشی دیگر است.
وی با اشاره به راه اندازی شبکه آزمایشگاهی شاپنا در این دانشگاه گفت: این شبکه آزمایشگاهی مجموعه آزمایشگاه های کشور را در بر خواهد داشت و با بیش از 3 هزار فضا و 6 هزار تجهیزات آزمایشگاهی امکان بهره برداری را برای تمامی پژوهشگران فراهم خواهد کرد.
دکتر کریمی «کلاس همراه، استاد همراه وکتاب همراه» را مهم ترین شعار مدیریت دانشگاه دانست و گفت: امروز به یمن تلاش و اهتمام ویژه مجموعه دانشگاه پیام نور، طرح موبایل بوک دانشگاه برای ارائه آموزش از طریق موبایل رونمایی می شود.
وی رونمایی از سامانه فن بازار با هدف دستیابی به دانشگاه های نسل سوم و کارآفرین و سامانه دستاوردهای دائمی فناورانه دانشگاه پیام نور را از دیگر برنامه های دانشگاه در هفته پژوهش عنوان کرد.
گفتنی است، چهارمین جشنواره نکوداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران فناورانه برتر باحضور دکتر احمدی معاون فناوری و پژوهش وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و مدیران دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی برگزار شد.