اولین رویداد فرهنگی ورزشی بین المللی مشهد 2017 به میزبانی پیام نور خراسان رضوی برگزار می شود

با حضور 11 تیم از کشور های اسلامی؛

دکتر داوریار رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی از برگزاری اولین رویداد بین المللی فرهنگی ورزشی مشهد 2017 به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی خبر داد.
دکتر داوریار در نشست خبری افزود: با توجه به انتخاب مشهد از سوی کشورهای اسلامی (آیسسکو) به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017مشهد، مسابقات بین‌المللی بهکاپ، جام صلح و دوستی به عنوان نخستین رویداد بین المللی فرهنگی ورزشی سال ۲۰۱۷ طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی در سالن ورزشی امام رضا(ع) این دانشگاه و با حمایت حامیان ورزش برگزار می‌شود.
وی افزود: امیدواریم که در این رویداد فرهنگی و ورزشی که با حضور تیم ملی ایران و ۱۰ تیم از کشورهای اسلامی برگزار می شود، بتوانیم سیره امام رضا(ع) را به جهانیان تبیین کنیم و توسعه و گسترش فرهنگ رضوی را در سطح دنیا، شاهد باشیم.
رئیس پیام نور خراسان رضوی با عنوان اینکه دانشگاه پیام‌نور در ورزش‌های مختلف همچون بسکتبال افتخار آفرین بوده و در این تیم نماینده‌ای از دانشگاه پیام نور خراسان رضوی حاضر خواهد بود، گفت: در مدال‌های مسابقات، تصویر زیبای گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) نقش بسته است و در پایان این رویداد یکی از مدال‌ها تقدیم موزه آستان قدس رضوی می‌شود.
وی در پایان با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های ویژه دانشگاه پیام نور، راه‌اندازی کالج دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی را یکی از مهم ترین اقدامات عنوان کرد و گفت: کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور و مراکز تخصصی زبان این دانشگاه نیز به زودی راه اندازی می شود.