هدف از برگزاری جام امید و همدلی اتحاد بیشتر بین دانشجویان مذاهب اسلامی است

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در جشنواره فرهنگی ـ ورزشی مذاهب اسلامی:

دکتر نصیر زاده درحاشیه جام امید و همدلی دربوشهر گفت :هدف ما این بوده که اتحاد و همدلی بین دانشجویان ادیان مختلف ایجاد کنیم تا فرهنگ برادری را بین این دانشجویان تقویت کنیم.

به گزارش روابط عمومی ، نصیرزاده با اشاره به نخستین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی دانشجویان مذاهب اسلامی در بوشهر تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره اتحاد و همدلی بیشتر بین مذاهب اسلامی و دانشجویان فرق مختلف اسلامی است و با توجه به اینکه جشنواره مذکور برای نخستین‌بار برگزار می‌شود در سال‌های آینده تیم‌ها و دانشگاه‌های بیشتری در آن حضور خواهند یافت.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: در این مسابقات برد و باخت برای ما مهم نیست بلکه هدف اصلی توجه به مسائل فرهنگی است که نشان دهیم با استفاده از ورزش نیز می‌توان کار فرهنگی کرد.

وی بیان داشت: هدف ما این بوده که اتحاد و همدلی بین دانشجویان ادیان مختلف ایجاد کنیم تا فرهنگ برادری را بین این دانشجویان تقویت کنیم.

نصیرزاده با اشاره به توجه ویِژه دانشگاه پیام نور به ورزش گفت: دانشگاه پیام نور باوجود 800 هزار دانشجو در سراسر کشور، حدود 40 هزار دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دارد و تقریباً 25 درصد قهرمانان ملی نیز در دانشگاه پیام نور تحصیل‌کرده یا می‌کنند.